تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

ازاون كه رفته ....

از اونيكه رفته نبايد رنجشي به دل گرفت.

آنكه دوستش داريم همه گونه حقي بر ما دارد ،

حتي حق آنكه ديگر دوستمان نداشته باشد.

نميتوان از او رنجشي به دل گرفت بلكه

بايد تنها از خود رنجيد كه چرا بايد آنقدر

«شايسته ي» محبت نباشيم كه عشقمان

ما را تررررك كند.....

البته گاهي از بي لياقتي اونه كه بخاطرنه

گفتن به يه هوس زود گذرش پس زده ميشيم.



نظرات شما عزیزان:

sheida
ساعت21:01---8 آبان 1392
من سرم رابالا میگیرم...

چون به کسى باختم که با خیانت برده بود



mani
ساعت10:52---4 مرداد 1392
سلام گلم سلام آبجي سلام زهراجون داداشيت كه ياد نرفته منم ماني حالم خوبه خوب شده واقعيتش ديگه حوصله پست گذاشتن ندارم/تو خوبي ؟ چكاراميكني؟ دلم واست يه ذره شده بود
پاسخ:سلام مانی جان خیلی خوبه که خوب شدی .منم وقت نمیکنم بیام نت.درس و دانشگاه و ...... نمیذاره ولی سعیمو میکنم که بیام . منم خوبم ممنون که بهم سر زدی .میام پیشت.


شکلات تلخ(ایناز)
ساعت22:32---1 مرداد 1392
به صد رسیده بودی

چشم بسته

گرچه قرار ما یک بازی ساده بود

نیامدی بگردی

و شاید از هزار هم گذشته بودی







من پشت درختها زرد می شدم

و دیگر خیال پیدا شدن

از سرم پرید.







من به شکل ساده ای من هستم.

اگر این جا نیستم, گم نشده ام.

به سادگی فراموش شده ام.

همین... .







سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن اگه موافق بودی لینک کنیم منتظرخبرتم مررسی
پاسخ:سلام آینازجان ممنون که بهم سر زدی. چشم منم بهت سر میزنم. بووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:دست نوشته هاي من, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM